Een permanente staat van chaos is ook orde.

Ik heb de indruk dat ik al mijn leven lang, en dat is intussen al heel lang, in een staat van permanente chaos leef. Gedachten, ideeën en fantasieën over het heden en de toekomst buitelen hals over kop over de drempel van mijn brein(tje). Ik heb nu het plan opgevat om maar eens de koe bij de horens te vatten en aan iedereen die het horen wil met enige regelmaat te laten weten wat ik denk, wat mij opvalt, wat ik opmerkelijk vindt, wat ik voorzie in de toekomst.

En nog veel meer. Kortom een (beetje) chaotische brei van hersenspinsels, met een serieuze ondergrond maar, vooral positief bekeken.

Wil je reageren, graag! Maar dan wel in fatsoenlijke taal en omgangsregels, onder je eigen naam, geen ludieke verzinsels. Wij houden van het “met open vizier” beginsel.